Zobacz koniecznie
  • Projektowanie logoProjektowanie logo
    Projektowanie logo. Dla każdej firmy bardzo ważna jest jej odpowiednia prezencja. To ona bowiem sprawia, że klient sięga po produkt lub usługę, zanim jeszcze będzie mógł ocenić ich jakość. Liczy …
  • Agencja reklamowa KatowiceAgencja reklamowa Katowice
    Skuteczna reklama. Czy wiesz kto stoi za sukcesem największych przedsiębiorstw? Odpowiedź mogłaby być oczywiście bardzo rozbudowana. Do głowy przychodzą różne kwestie, takie jak odpowiedzialny szef, dobrzy pracownicy… Ale tak naprawdę …
Strony
Najnowsze komentarze

    Możemy wyróżnić kilka najpopularniejszych form w jakich występuje reklama, a jest to między innymi reklama telewizyjna. Do jej największych zalet należy to , że bezspornie ma największą siłę oddziaływania na potencjalnych odbiorców, ze względu na to, że właściwie każdy raz na jakiś czas ogląda telewizję. Kolejnym czynnikiem, który zapewnia tak wysoką skuteczność przekazu jest połączenie dźwięku z obrazem i tekstem, dlatego najpełniej trafiają do odbiorców i zapadają w pamięć. Dlatego w reklamach telewizyjnych popularyzowane są głównie dobra codziennego użytku. Wadą reklam telewizyjnych jest to, że trwają krótko dlatego muszą być powtarzane często, w blokach reklamowych, które są nie lubiane przez telewidzów. Stworzenie reklamy telewizyjnej jest trudną sztuką, ponieważ taka reklama w formie krótkometrażowego filmu , który musi zawierać informacje o produkcie, sposób użycia i zachęcić konsumenta do jego kupna, co nie jest łatwym procesem. W dodatku w chwili gdy przesycenie reklamami sięga zenitu, musi ona odbiorcę czym zaskoczyć.

    Leave a Reply