Zobacz koniecznie
  • Jak wypozycjonować stronę?Jak wypozycjonować stronę?
    Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania z całą pewnością jest marzeniem każdego właściciela strony www. Jest to tym bardziej ważne w przypadku stron komercyjnych, w których od ilości odwiedzin zależy wysokość …
  • Projektowanie identyfikacji wizualnejProjektowanie identyfikacji wizualnej
    Jak uczynić markę firmy rozpoznawalną?. Coraz więcej przedsiębiorców zwraca uwagę na podstawowy element wizerunku firmy jakim jest identyfikacja wizualna. Jest to całokształt elementów wchodzących w skład materiałów utożsamiających firmę, począwszy …
Strony
Tagi
Najnowsze komentarze

    Możemy wyróżnić kilka najpopularniejszych form w jakich występuje reklama, a jest to między innymi reklama telewizyjna. Do jej największych zalet należy to , że bezspornie ma największą siłę oddziaływania na potencjalnych odbiorców, ze względu na to, że właściwie każdy raz na jakiś czas ogląda telewizję. Kolejnym czynnikiem, który zapewnia tak wysoką skuteczność przekazu jest połączenie dźwięku z obrazem i tekstem, dlatego najpełniej trafiają do odbiorców i zapadają w pamięć. Dlatego w reklamach telewizyjnych popularyzowane są głównie dobra codziennego użytku. Wadą reklam telewizyjnych jest to, że trwają krótko dlatego muszą być powtarzane często, w blokach reklamowych, które są nie lubiane przez telewidzów. Stworzenie reklamy telewizyjnej jest trudną sztuką, ponieważ taka reklama w formie krótkometrażowego filmu , który musi zawierać informacje o produkcie, sposób użycia i zachęcić konsumenta do jego kupna, co nie jest łatwym procesem. W dodatku w chwili gdy przesycenie reklamami sięga zenitu, musi ona odbiorcę czym zaskoczyć.

    Leave a Reply