Zobacz koniecznie
  • Anglia polska transportAnglia polska transport
    Anglia Polska transport. Wielka Brytania to dziś europejski kraj, w którym – poza Polską – mieszka największa liczba Polaków. To tutaj wyjechali nasi rodacy po 2000 roku, w Anglię uderzyła …
  • Mechanizmy reklamowe w mediachMechanizmy reklamowe w mediach
    Mechanizmem wykorzystywanym bardzo często w przekazach reklamowych jest ocieplanie wizerunku. Polega to przede wszystkim na wywołaniu pozytywnych emocji i skojarzeń miedzy obrazem reklamowym i produktem. Ma to miejsce bardzo często …
Strony
Najnowsze komentarze

    Możemy wyróżnić kilka najpopularniejszych form w jakich występuje reklama, a jest to między innymi reklama telewizyjna. Do jej największych zalet należy to , że bezspornie ma największą siłę oddziaływania na potencjalnych odbiorców, ze względu na to, że właściwie każdy raz na jakiś czas ogląda telewizję. Kolejnym czynnikiem, który zapewnia tak wysoką skuteczność przekazu jest połączenie dźwięku z obrazem i tekstem, dlatego najpełniej trafiają do odbiorców i zapadają w pamięć. Dlatego w reklamach telewizyjnych popularyzowane są głównie dobra codziennego użytku. Wadą reklam telewizyjnych jest to, że trwają krótko dlatego muszą być powtarzane często, w blokach reklamowych, które są nie lubiane przez telewidzów. Stworzenie reklamy telewizyjnej jest trudną sztuką, ponieważ taka reklama w formie krótkometrażowego filmu , który musi zawierać informacje o produkcie, sposób użycia i zachęcić konsumenta do jego kupna, co nie jest łatwym procesem. W dodatku w chwili gdy przesycenie reklamami sięga zenitu, musi ona odbiorcę czym zaskoczyć.

    Leave a Reply