Zobacz koniecznie
  • Standardowa reklamaStandardowa reklama
    Im bardziej zaskakującą jesteśmy w stanie stworzyć reklamę, jak i jeszcze im więcej możemy dzięki niej pozyskać, tym dla nas zdecydowanie jest wygodniej. Czasami trzeba się postarać, aby móc stworzyć …
  • Być anonimowym nie oznacza być niekulturalnymByć anonimowym nie oznacza być niekulturalnym
    Od czasu powszechne dostępności do Internetu szerzy się internetowy bałagan i chaos. Powstają różne fora dyskusyjne, gdzie nie zawsze widać dobre zachowanie czy wysoki poziom. Internauci często obrażają swoich rozmówców, …
Strony
Tagi
Najnowsze komentarze

    Możemy wyróżnić kilka najpopularniejszych form w jakich występuje reklama, a jest to między innymi reklama telewizyjna. Do jej największych zalet należy to , że bezspornie ma największą siłę oddziaływania na potencjalnych odbiorców, ze względu na to, że właściwie każdy raz na jakiś czas ogląda telewizję. Kolejnym czynnikiem, który zapewnia tak wysoką skuteczność przekazu jest połączenie dźwięku z obrazem i tekstem, dlatego najpełniej trafiają do odbiorców i zapadają w pamięć. Dlatego w reklamach telewizyjnych popularyzowane są głównie dobra codziennego użytku. Wadą reklam telewizyjnych jest to, że trwają krótko dlatego muszą być powtarzane często, w blokach reklamowych, które są nie lubiane przez telewidzów. Stworzenie reklamy telewizyjnej jest trudną sztuką, ponieważ taka reklama w formie krótkometrażowego filmu , który musi zawierać informacje o produkcie, sposób użycia i zachęcić konsumenta do jego kupna, co nie jest łatwym procesem. W dodatku w chwili gdy przesycenie reklamami sięga zenitu, musi ona odbiorcę czym zaskoczyć.

    Leave a Reply