Zobacz koniecznie
  • Projekt logoProjekt logo
    Nowa firma i jej logo. Założyłam swą pierwszą w życiu firmę. Taką o jakiej zawsze marzyłam. Miałam stworzony biznesplan, wynajęłam niewielkie biuro. Na razie w firmie miałam pracować ja i …
  • Odszkodowanie za wypadek w pracyOdszkodowanie za wypadek w pracy
    BEZPIECZEŃSTWO W PRACY. Każdy marzy, by wykonywać swój upragniony zawód. Jest to ważna kategoria w życiu, bowiem przynosi wiele korzyści. Należy pamiętać, że oprócz tego, niemal w każdej pracy zdarzają …
Strony
Najnowsze komentarze

    Mechanizmem wykorzystywanym bardzo często w przekazach reklamowych jest ocieplanie wizerunku. Polega to przede wszystkim na wywołaniu pozytywnych emocji i skojarzeń miedzy obrazem reklamowym i produktem. Ma to miejsce bardzo często z kłopotliwymi produktami. W celu ocieplenia wizerunku wykorzystuje się w reklamie sympatyczne małe dzieci, szczenięta oraz niemal sielankową scenerię. Efekt potęgowany jest muzyką i grą słowną. Wszystkie te zabiegi maja na celu wytworzenia u potencjalnego klienta pozytywnych emocji. Przeciwieństwem tej metody jest działanie na rozsądek. Używanie fachowego i skomplikowanego słownictwa, wykorzystywanie postaci naukowców czy lekarzy w białych kitlach ma podkreślić profesjonalizm i zaawansowanie technologiczne produktu. Tego typu reklamy przyjmowane są przez odbiorców mediów niemal bezkrytycznie. Niezwykle rzadko prezentowane wiadomości poddawane są weryfikacji. Wprowadzanie błąd konsumentów jest bardzo częstym przy używaniu słownictwa specjalistycznego, niezrozumiałego dla przeciętnego odbiorcy.

    Leave a Reply