Zobacz koniecznie
  • Oferty pracy lubelskieOferty pracy lubelskie
    Oferty pracy w lubelskim. Poszukiwanie pracy jest bardzo stresującą sytuacją dla każdego dorosłego człowieka. Bardzo często jest to walka z czasem, ponieważ zobowiązania finansowe rosną systematycznie. Znalezienie pracy jest więc …
  • Odszkodowania z ubezpieczenia ocOdszkodowania z ubezpieczenia oc
    Odszkodowania z ubezpieczenia OC. Uczestnicy kolizji drogowej wskutek której ucierpiał samochód poszkodowanego, mają obowiązek sporządzić oświadczenie z dokładnym opisem przebiegu wypadku. Aby skorzystać z odszkodowania z ubezpieczenia OC, poszkodowany zobowiązany …
Strony
Najnowsze komentarze

    Mechanizmem wykorzystywanym bardzo często w przekazach reklamowych jest ocieplanie wizerunku. Polega to przede wszystkim na wywołaniu pozytywnych emocji i skojarzeń miedzy obrazem reklamowym i produktem. Ma to miejsce bardzo często z kłopotliwymi produktami. W celu ocieplenia wizerunku wykorzystuje się w reklamie sympatyczne małe dzieci, szczenięta oraz niemal sielankową scenerię. Efekt potęgowany jest muzyką i grą słowną. Wszystkie te zabiegi maja na celu wytworzenia u potencjalnego klienta pozytywnych emocji. Przeciwieństwem tej metody jest działanie na rozsądek. Używanie fachowego i skomplikowanego słownictwa, wykorzystywanie postaci naukowców czy lekarzy w białych kitlach ma podkreślić profesjonalizm i zaawansowanie technologiczne produktu. Tego typu reklamy przyjmowane są przez odbiorców mediów niemal bezkrytycznie. Niezwykle rzadko prezentowane wiadomości poddawane są weryfikacji. Wprowadzanie błąd konsumentów jest bardzo częstym przy używaniu słownictwa specjalistycznego, niezrozumiałego dla przeciętnego odbiorcy.

    Leave a Reply