Zobacz koniecznie
  • Druk toreb papierowychDruk toreb papierowych
    Torba papierowa wysoka jakość w niskiej cenie. Profesjonalny i wysoko jakościowy druk toreb papierowych, to ekologiczna i najtańsza reklama, z której korzysta coraz więcej firm. Takie torby można zamówić również …
  • Psy i kotyPsy i koty
    Zwierzę w domu. Dom bez zwierzęcia jest niepełny. Bardzo często tę tezę przedstawiają właściciele psów czy kotów. Jednak warto pamiętać, że decyzji o wzięciu zwierzaka pod swój dach nie wolno …
Strony
Tagi
Najnowsze komentarze

    Mechanizmem wykorzystywanym bardzo często w przekazach reklamowych jest ocieplanie wizerunku. Polega to przede wszystkim na wywołaniu pozytywnych emocji i skojarzeń miedzy obrazem reklamowym i produktem. Ma to miejsce bardzo często z kłopotliwymi produktami. W celu ocieplenia wizerunku wykorzystuje się w reklamie sympatyczne małe dzieci, szczenięta oraz niemal sielankową scenerię. Efekt potęgowany jest muzyką i grą słowną. Wszystkie te zabiegi maja na celu wytworzenia u potencjalnego klienta pozytywnych emocji. Przeciwieństwem tej metody jest działanie na rozsądek. Używanie fachowego i skomplikowanego słownictwa, wykorzystywanie postaci naukowców czy lekarzy w białych kitlach ma podkreślić profesjonalizm i zaawansowanie technologiczne produktu. Tego typu reklamy przyjmowane są przez odbiorców mediów niemal bezkrytycznie. Niezwykle rzadko prezentowane wiadomości poddawane są weryfikacji. Wprowadzanie błąd konsumentów jest bardzo częstym przy używaniu słownictwa specjalistycznego, niezrozumiałego dla przeciętnego odbiorcy.

    Leave a Reply