Zobacz koniecznie
  • Stojaki z plexiStojaki z plexi
    Rozwijająca się firma. Firma handlowo usługowa mieszcząca się w dzielnicy fabryczna, niedaleko stacji kolejowej zachodniej w mieście Wrocławiu oferuje swoim klientom całą gamę produktów. Głównym obszarem działalności jest produkcja okien …
  • Oferty pracy lubelskieOferty pracy lubelskie
    Oferty pracy w lubelskim. Poszukiwanie pracy jest bardzo stresującą sytuacją dla każdego dorosłego człowieka. Bardzo często jest to walka z czasem, ponieważ zobowiązania finansowe rosną systematycznie. Znalezienie pracy jest więc …
Strony
Najnowsze komentarze

    Mechanizmem wykorzystywanym bardzo często w przekazach reklamowych jest ocieplanie wizerunku. Polega to przede wszystkim na wywołaniu pozytywnych emocji i skojarzeń miedzy obrazem reklamowym i produktem. Ma to miejsce bardzo często z kłopotliwymi produktami. W celu ocieplenia wizerunku wykorzystuje się w reklamie sympatyczne małe dzieci, szczenięta oraz niemal sielankową scenerię. Efekt potęgowany jest muzyką i grą słowną. Wszystkie te zabiegi maja na celu wytworzenia u potencjalnego klienta pozytywnych emocji. Przeciwieństwem tej metody jest działanie na rozsądek. Używanie fachowego i skomplikowanego słownictwa, wykorzystywanie postaci naukowców czy lekarzy w białych kitlach ma podkreślić profesjonalizm i zaawansowanie technologiczne produktu. Tego typu reklamy przyjmowane są przez odbiorców mediów niemal bezkrytycznie. Niezwykle rzadko prezentowane wiadomości poddawane są weryfikacji. Wprowadzanie błąd konsumentów jest bardzo częstym przy używaniu słownictwa specjalistycznego, niezrozumiałego dla przeciętnego odbiorcy.

    Leave a Reply