Zobacz koniecznie
  • Projekt logo
    Nowa firma i jej logo. Założyłam swą pierwszą w życiu firmę. Taką o jakiej zawsze marzyłam. Miałam stworzony biznesplan, wynajęłam niewielkie biuro. Na razie w firmie miałam pracować ja i …
  • Być anonimowym nie oznacza być niekulturalnym
    Od czasu powszechne dostępności do Internetu szerzy się internetowy bałagan i chaos. Powstają różne fora dyskusyjne, gdzie nie zawsze widać dobre zachowanie czy wysoki poziom. Internauci często obrażają swoich rozmówców, …
Strony
Tagi
Najnowsze komentarze

    Jak uczynić markę firmy rozpoznawalną?. Coraz więcej przedsiębiorców zwraca uwagę na podstawowy element wizerunku firmy jakim jest identyfikacja wizualna. Jest to całokształt elementów wchodzących w skład materiałów utożsamiających firmę, począwszy od wzorca logo lub logotypu, przez dokumenty firmowe takie jak wizytówki i papiery firmowe na kolorystyce firmy kończąc. Te elementy są bardzo ważne, bowiem dobrze zaprojektowane tworzą spójny wizerunek firmy na zewnątrz. Wstępne rozpoznanie firmy przez klienta zaczyna się od utożsamienia firmy przez jej logo z określoną usługą. Kolorystyka firmy ma zadanie wywołać u odbiorcy określone skojarzenia związane z obszarem jej działalności. Każdy kolor na palecie barw ściśle wiąże się z określoną specyfikacją i określa charakter firmy. Za przykład niech posłuży kolor żółty stosowany przez biura podróży, bary z szybkim jedzeniem np. Rainbow Tours lub Mc Donalds. Natomiast w większości portali społecznościowych dominuje kolor niebieski np. Facebook, LinkedIn, Twitter. Projektowanie identyfikacji wizualnej to zadanie, które najlepiej oddać w ręce specjalistów. Zajmują się tym firmy brandingowe oferujące w swoich usługach tworzenie kompleksowego wizerunku firmy.

    Leave a Reply