Zobacz koniecznie
  • Praca tymczasowa w PolscePraca tymczasowa w Polsce
    Praca tymczasowa w Polsce. Dawno już minęły czasy, kiedy pracowało się albo na pełen etat, albo na czarno lub wcale. Nie było właściwie żadnych innych możliwość form zarobkowania, jak na …
  • Agencja reklamowa KatowiceAgencja reklamowa Katowice
    Skuteczna reklama. Czy wiesz kto stoi za sukcesem największych przedsiębiorstw? Odpowiedź mogłaby być oczywiście bardzo rozbudowana. Do głowy przychodzą różne kwestie, takie jak odpowiedzialny szef, dobrzy pracownicy… Ale tak naprawdę …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jak uczynić markę firmy rozpoznawalną?. Coraz więcej przedsiębiorców zwraca uwagę na podstawowy element wizerunku firmy jakim jest identyfikacja wizualna. Jest to całokształt elementów wchodzących w skład materiałów utożsamiających firmę, począwszy od wzorca logo lub logotypu, przez dokumenty firmowe takie jak wizytówki i papiery firmowe na kolorystyce firmy kończąc. Te elementy są bardzo ważne, bowiem dobrze zaprojektowane tworzą spójny wizerunek firmy na zewnątrz. Wstępne rozpoznanie firmy przez klienta zaczyna się od utożsamienia firmy przez jej logo z określoną usługą. Kolorystyka firmy ma zadanie wywołać u odbiorcy określone skojarzenia związane z obszarem jej działalności. Każdy kolor na palecie barw ściśle wiąże się z określoną specyfikacją i określa charakter firmy. Za przykład niech posłuży kolor żółty stosowany przez biura podróży, bary z szybkim jedzeniem np. Rainbow Tours lub Mc Donalds. Natomiast w większości portali społecznościowych dominuje kolor niebieski np. Facebook, LinkedIn, Twitter. Projektowanie identyfikacji wizualnej to zadanie, które najlepiej oddać w ręce specjalistów. Zajmują się tym firmy brandingowe oferujące w swoich usługach tworzenie kompleksowego wizerunku firmy.

    Leave a Reply