Zobacz koniecznie
  • Druk toreb papierowychDruk toreb papierowych
    Torba papierowa wysoka jakość w niskiej cenie. Profesjonalny i wysoko jakościowy druk toreb papierowych, to ekologiczna i najtańsza reklama, z której korzysta coraz więcej firm. Takie torby można zamówić również …
  • Czy jest ci potrzebna reklama?Czy jest ci potrzebna reklama?
    Jeżeli jesteś przedsiębiorcą na pewno wiesz, ze bez reklamy zbyt długo na rynku nie przetrwasz. Promocja jest jednak potrzebna dzisiaj właściwie każdemu, ponieważ autoreklama oraz inne formy zdobywania popularności np. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jak uczynić markę firmy rozpoznawalną?. Coraz więcej przedsiębiorców zwraca uwagę na podstawowy element wizerunku firmy jakim jest identyfikacja wizualna. Jest to całokształt elementów wchodzących w skład materiałów utożsamiających firmę, począwszy od wzorca logo lub logotypu, przez dokumenty firmowe takie jak wizytówki i papiery firmowe na kolorystyce firmy kończąc. Te elementy są bardzo ważne, bowiem dobrze zaprojektowane tworzą spójny wizerunek firmy na zewnątrz. Wstępne rozpoznanie firmy przez klienta zaczyna się od utożsamienia firmy przez jej logo z określoną usługą. Kolorystyka firmy ma zadanie wywołać u odbiorcy określone skojarzenia związane z obszarem jej działalności. Każdy kolor na palecie barw ściśle wiąże się z określoną specyfikacją i określa charakter firmy. Za przykład niech posłuży kolor żółty stosowany przez biura podróży, bary z szybkim jedzeniem np. Rainbow Tours lub Mc Donalds. Natomiast w większości portali społecznościowych dominuje kolor niebieski np. Facebook, LinkedIn, Twitter. Projektowanie identyfikacji wizualnej to zadanie, które najlepiej oddać w ręce specjalistów. Zajmują się tym firmy brandingowe oferujące w swoich usługach tworzenie kompleksowego wizerunku firmy.

    Leave a Reply